052-4423268
לגיוס עובדים וייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

חברות השמה וגיוס עובדים לתחום QA

  1. דף הבית
  2. בלוג הגיוס שלנו
  3. בלוג משאבי אנוש
  4. חברות השמה וגיוס עובדים לתחום QA
אבטחת איכות

תחום ה-QA (בודק תוכנה)  מהווה סוג של צוהר לעולם ההייטק. מכיוון שתחום זה לא מחייב תואר אקדמי, לא מעט אנשים עושים בו שימוש על מנת להשתלב בעבודה בתעשיית ההייטק.
כמובן, שחברה אשר מבקשת לגייס QA תבקש מועמדים מקצועיים ומנוסים, אשר יבצעו את העבודה בצורה המיטבית.

מהסיבה הזאת, ההמלצה היא במקרים רבים להסתייע בחברות השמה QA, אשר מחזיקות בידע, בהבנה וביכולות המקצועיות למיין ולסנן מועמדים ולשלוח למעסיקים רק את אלו אשר נמצאו כמתאימים.

באילו ענפים ישנם עובדי אבטחת איכות?

עובדי אבטחת איכות מועסקים בתעשיות שונות בהן אבטחת איכות המוצר או השירות היא קריטית להצלחת העסק ולשביעות רצון הלקוחות. בין התעשיות הבולטות בהן מועסקים עובדים אבטחת איכות:

  • ייצור - לעובדי אבטחת איכות יש תפקיד מכריע בתעשיות ייצור כמו רכב, תעופה וחלל, אלקטרוניקה, מוצרי צריכה וציוד תעשייתי.
  • תרופות וביוטכנולוגיה - אנשי מקצוע בתחום אבטחת האיכות חיוניים בתעשיות התרופות והביוטכנולוגיה כדי להבטיח את הבטיחות, היעילות והתאימות של תרופות, חיסונים, תרופות ביולוגיות ומכשור רפואי.
  • מזון ומשקאות - עובדי אבטחת איכות בתעשיית המזון והמשקאות אחראים לשמירה על בטיחות המוצר, ההיגיינה והאיכות. הם עורכים בדיקות, ביקורת ובדיקות איכות לאורך תהליך הייצור כדי להבטיח עמידה בתקנות בטיחות המזון ובדרישות הלקוח.
  • שירותי בריאות – עובדי אבטחת איכות הינם חיוניים במסגרות בריאות, כולל בתי חולים, מרפאות ומעבדות רפואיות. הם אלו אשר מבטיחים את האיכות והבטיחות של שירותי טיפול בחולים, הליכים רפואיים ובדיקות אבחון.
  • טכנולוגיית מידע - מומחי אבטחת איכות בתעשיית ה-IT אחראים לבדיקת יישומי תוכנה, מערכות ומוצרים דיגיטליים כדי להבטיח פונקציונליות, ביצועים ואמינות.

מה חשוב לדעת לפני שמגייסים QA?

לפני שמגייסים QA חשוב לקחת בחשבון שמדובר בתחום שהתפתח והשתנה במידה רבה בשנים האחרונות. כך שקיימת חשיבות גבוהה לוודא שאיש המקצוע אשר יחזיק בידע עדכני ונרחב בתחום בדיקת התוכנה.
כמובן, שלצד ידע ורקע טכני, בודקי תוכנה צריכים להיות גם בעלי תכונות אופי מסוימות כמו: יכולות יצירתיות גבוהות וגמישות מחשבתית.
לפני הגיוס יש להגדיר בצורה מעמיקה את המשרה  בהתבסס על דרישות וצרכי החברה – הגדרה שכזאת תאפשר לגייס בסופו של דבר את איש המקצוע המתאים והמוכשר ביותר לתפקיד.

חברות השמה לתחום אבטחת איכות

תחום אבטחת האיכות מיושם בתעשיות רבות ומגוונות, כאשר לכל אחת מהן יש את הצרכים הפרטניים שלה מאנשי המקצוע אשר יגויסו למשרות השונות.
כחלק מכך, ההמלצה עבור מעסיקים אשר מבקשים לגייס אנשי אבטחת איכות, היא להכניס לתמונה חברת השמה מקצועית ומנוסה, אשר מתמחה באופן פרטני בתחום אבטחת האיכות – וכחלק מכך הינה בעלת ידע והבנה בצרכים השונים של כל תעשייה ובעלת בקיאות והיכרות מעמיקה עם המשרות השונות המאוגדות תחת תחום זה.

יתרונות גיוס QA עם חברת השמה מנוסה

בדומה לגיוס למשרות אחרות גם כאשר הצורך בגיוס QA ההמלצה היא לצאת לדרך כשלצידכם חברת השמה מקצועית ומנוסה המתמחה באופן פרטני בתחום גיוס QA. חברה שכזאת תחזיק בידע, בכלים ובקשרים אשר יאפשרו לה להגיע לאנשי מקצוע מוכשרים ומנוסים בתחום. זאת כמובן, תוך כדאי הקפדה שהמועמדים יענו על כל הדרישות והצרכים אשר הוגדרו ע"י המעסיקים.

מעוניינים לגייס אנשי QA ואבטחת איכות מוכשרים? חברת ריקרוטיקס היא חברת השמה מומלצת ומנוסה, המתמחה באופן פרטני בתחומי אלו. ברשות החברה ידע, כלים כמו גם קשרים ענפים אשר יאפשרו לה לגייס את המועמדים המתאימים ביותר.
לקבלת מלוא המידע על שירותי החברה מוזמנים להשאיר פרטים ונציג מקצועי ישמח לחזור אליכם.

 

אולי יעניין אותך גם: