חברת ריקרוטיקס הוכיחה שגם בשוק מסורתי שלא השתנה שנים רבות ניתן לחדש ולספק ערך מוסף לארגונים בדרך יצירתית
חברת השמה גמישה – גיוס לפי מסלולים
בשיטת ה”אולד סקול” שאיתה עובדות כל חברות ההשמה כיום אין יותר מדי מקום לגמישות. יש חוזה עם אחוז השמה ותקופת אחריות, כאשר התנאים הם כמעט זהים לחלוטין לכל החברות וכל המועמדים. לחברות אין גמישות בחוזה ברמה הכללית, שלא לדבר על חוסר גמישות ברמת המועמד. כפי שהנרי פורד, המייסד המיתולוגי של חברת פורד הקפיד לנסח זאת: “הלקוחות שלנו יכולים לבחור רכב בכל צבע שהם רוצים, כל עוד הצבע הזה הוא שחור”.
זה עובד בגיוס עובדים – אז למה לשנות?
אז זהו… שזה לא ממש עובד. או כפי שמיטיבה לנסח האימרה הוותיקה: “עד שלא מנסים משהו חדש, מה שיש לנו כרגע נראה הכי טוב שיש”. וזה בדיוק ככה – חברות ההשמה הרדימו את הארגונים עם חוזים שנראים כביכול פשוטים אבל כובלים את הארגון לשירות, תשלום ותנאים שלא מתאימים למציאות של היום. אפילו אפל הבינה לפני מספר שנים שאי אפשר למכור את אותו הדגם לכולם, כל אחד רוצה (וצריך לקבל התאמה של המוצר והשירות באופן אישי).
דברו איתי תכל’ס – מהי השיטה שלכם כחברת השמה
בבסיס השיטה של השמה גמישה עומדים 3 עקרונות מנחים:
עקרון ראשון – התאמה אישית לכל אחד עם מסלולים
כל לקוח מקבל 3 מסלולים בהתאמה אישית המאפשרים לו לבחור את מה שנוח עבורו ועבור הארגון שלו. ניתן לבחור אילו פרמטרים שרוצים והמסלול מורכב עבורכם ברמה האישית. לדוגמא: ישנה משרה מסוימת שבה אתם חוששים שאחוז הנטישה יהיה גבוה יותר, אין בעיה! ניתן לבחור בתקופת אחריות מוגדלת. מפחדים לשלם עמלת מינימום גבוהה על מועמדים? ניתן לבחור במסלול פיקס פרייס (מחיר אחיד) לכל הגיוסים. קצרים בתקציב? לא נורא… אפשר לקחת מסלול עם תקופת אחריות קצרה ותשלום נמוך יותר. והדבר הטוב ביותר – אפשר להחליף בין המסלולים שבחרתם כל הזמן בלי הגבלה גם ברמת מועמד. כלומר, תוכלו לגייס לצוות מסוים בארגון שלכם 2 עובדים בתפקיד זהה ולבחור עבור כל מועמד מסלול זהה. מדוע אתם צריכים את זה? כי זה קרה לכולם… ראיתם מועמד שמוצא חן בעינכם אבל אתם חוששים מההשתלבות שלו – מצוין! קחו מסלול עם אחריות מורחבת עבורו ותבטחו את עצמכם. ראיתם מועמד אחר שאתם בטוחים שישתלב מהר – עוד יותר טוב. הפחיתו את האחריות וקחו חבילה עם תשלום נמוך יותר.
עקרון שני – כל מועמד הוא מלך וכל מועמדת היא מלכה
אם נמאס לכם לקבל מועמדים שלא יודעים מי הפנה אותם, טורטרו על ידי חברת ההשמה ו/או פשוט לא מתאימים לתפקיד העיקרון הזה הוא בדיוק בשבילכם. חברת ריקרוטיקס שמה לה כעיקרון חשוב מאוד לקיים ראיון טלפוני מסודר עם כל מועמד ושליחת סיכום לחברה. מעבר עם המועמדים על כל הפרטים והסברים מפורטים על החברה. שמירה על קשר רציף עם המועמד והשארתו “חם” עבור החברה המגייסת, וידוא הגעה לראיון ושיחה לאחר הראיון ל”בדיקת דופק” והתרשמות של המועמד.
חברת ריקרוטיקס הוכיחה שגם בשוק מסורתי שלא השתנה שנים רבות ניתן לחדש ולספק ערך מוסף לארגונים בדרך יצירתית
השמה להייטק בצורה גמישה
בשיטת ה”אולד סקול” שאיתה עובדות כל חברות ההשמה כיום אין יותר מדי מקום לגמישות. יש חוזה עם אחוז השמה ותקופת אחריות, כאשר התנאים הם כמעט זהים לחלוטין לכל החברות וכל המועמדים. לחברות אין גמישות בחוזה ברמה הכללית, שלא לדבר על חוסר גמישות ברמת המועמד. כפי שהנרי פורד, המייסד המיתולוגי של חברת פורד הקפיד לנסח זאת: “הלקוחות שלנו יכולים לבחור רכב בכל צבע שהם רוצים, כל עוד הצבע הזה הוא שחור”.
שירות מעולה של חברות השמה בגיוס עובדים
אז זהו… שזה לא ממש עובד. או כפי שמיטיבה לנסח האימרה הוותיקה: “עד שלא מנסים משהו חדש, מה שיש לנו כרגע נראה הכי טוב שיש”. וזה בדיוק ככה – חברות ההשמה הרדימו את הארגונים עם חוזים שנראים כביכול פשוטים אבל כובלים את הארגון לשירות, תשלום ותנאים שלא מתאימים למציאות של היום. אפילו אפל הבינה לפני מספר שנים שאי אפשר למכור את אותו הדגם לכולם, כל אחד רוצה (וצריך לקבל התאמה של המוצר והשירות באופן אישי).
דבר איתי תכל’ס – מהי השיטה
בבסיס השיטה של השמה גמישה עומדים 3 עקרונות מנחים:
עקרון ראשון – התאמה אישית לכל אחד עם מסלולים
כל לקוח מקבל 3 מסלולים בהתאמה אישית המאפשרים לו לבחור את מה שנוח עבורו ועבור הארגון שלו. ניתן לבחור אילו פרמטרים שרוצים והמסלול מורכב עבורכם ברמה האישית. לדוגמא: ישנה משרה מסוימת שבה אתם חוששים שאחוז הנטישה יהיה גבוה יותר, אין בעיה! ניתן לבחור בתקופת אחריות מוגדלת. מפחדים לשלם עמלת מינימום גבוהה על מועמדים? ניתן לבחור במסלול פיקס פרייס (מחיר אחיד) לכל הגיוסים. קצרים בתקציב? לא נורא… אפשר לקחת מסלול עם תקופת אחריות קצרה ותשלום נמוך יותר. והדבר הטוב ביותר – אפשר להחליף בין המסלולים שבחרתם כל הזמן בלי הגבלה גם ברמת מועמד. כלומר, תוכלו לגייס לצוות מסוים בארגון שלכם 2 עובדים בתפקיד זהה ולבחור עבור כל מועמד מסלול זהה. מדוע אתם צריכים את זה? כי זה קרה לכולם… ראיתם מועמד שמוצא חן בעינכם אבל אתם חוששים מההשתלבות שלו – מצוין! קחו מסלול עם אחריות מורחבת עבורו ותבטחו את עצמכם. ראיתם מועמד אחר שאתם בטוחים שישתלב מהר – עוד יותר טוב. הפחיתו את האחריות וקחו חבילה עם תשלום נמוך יותר.
עקרון שני – כל מועמד הוא מלך וכל מועמדת היא מלכה
אם נמאס לכם לקבל מועמדים שלא יודעים מי הפנה אותם, טורטרו על ידי חברת ההשמה ו/או פשוט לא מתאימים לתפקיד העיקרון הזה הוא בדיוק בשבילכם. חברת ריקרוטיקס שמה לה כעיקרון חשוב מאוד לקיים ראיון טלפוני מסודר עם כל מועמד ושליחת סיכום לחברה. מעבר עם המועמדים על כל הפרטים והסברים מפורטים על החברה. שמירה על קשר רציף עם המועמד והשארתו “חם” עבור החברה המגייסת, וידוא הגעה לראיון ושיחה לאחר הראיון ל”בדיקת דופק” והתרשמות של המועמד.
עקרון שלישי – שירות מכוכב מוכר
כן קראתם נכון, ציפיתם לשירות מכוכב אחר אבל קיבלתם שירות מכוכב מוכר. כל העובדים שלנו, כאן כדי לשווק את המשרות שלכם ללקוח הקצה שהוא המועמד. אנו נלמד את הארגון שלכם ונדע לשווק אתכם כפי שאתם משווקים את עצמכם.
רוצים לגייס איתנו? השאירו פרטים ונשמח לסייע.