052-4423268
לגיוס עובדים וייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

המומחים - גיוס אנשי IT ומערכות מידע

  1. דף הבית
  2. בלוג הגיוס שלנו
  3. בלוג משאבי אנוש
  4. המומחים - גיוס אנשי IT ומערכות מידע
אנשים עם פתקים

עולם ה-IT צומח, מתפתח ומשתנה בקצב מהיר. לכן, חברות אשר עוסקות בתחום ומבקשות להוביל, אמורות לעשות הכול על מנת לגייס את אנשי ה-IT המוכשרים ביותר.
לצורך כך ההמלצה היא להכניס לתמונה חברת השמה מומחית בתחום, אשר תסייע להן להשיג את המטרה.

סוגי משרות בעולמות מערכות מידע

בתחום מערכות המידע, ישנם סוגים שונים של משרות הנותנות מענה להיבטים שונים של ניהול, פיתוח, אבטחה וניצול טכנולוגיה ומידע בתוך ארגונים. בין המשרות הנפוצות ביותר:

  • מנתחי מערכות -  מנתחי מערכות מעריכים את הצרכים העסקיים של הארגון ומפתחים פתרונות מערכות מידע כדי לענות על צרכים אלו. הם מנתחים דרישות, מפתחים מפרטים ומפקחים על הטמעת מערכות חדשות או שיפורים למערכות קיימות.
  • מנהלי מסדי נתונים – אנשי מקצוע אלה אחראים על ניהול ותחזוקה של מסדי נתונים המאחסנים נתונים קריטיים של ארגון. במסגרת תפקידם הם אמורים להיות אחראים שלמות נתונים, אבטחה וזמינות, כמו גם מייעלים את ביצועי מסד הנתונים ופותרים בעיות.
  • מנהלי רשת - מנהלי רשת מנהלים את רשתות המחשבים של הארגון, כולל רשתות מקומיות (LAN), רשתות מרחביות (WAN) ורכיבי תשתית רשת כגון נתבים, מתגים וחומות אש. הם אחראים על הגדרת התקני רשת, עוקבים אחר ביצועי הרשת ופותרים בעיות קישוריות.
  • מומחי אבטחת IT - מומחי אבטחת IT מתמקדים בהגנה על נכסי המידע של הארגון מפני גישה לא מורשית, הפרות ואיומי סייבר.
  • מפתחי/מהנדסי תוכנה -  מפתחי תוכנה מתכננים, מפתחים ומתחזקים יישומי תוכנה ומערכות התומכות בתהליכים ובפעולות עסקיים.

 

תעשיות שמגייסות עובדי IT

עובדי IT מבוקשים בתעשיות שונות כאשר בין התעשיות אשר מגייסות עובדי IT:

  • תעשיות טכנולוגיות -  חברות הייטק, חברות בתחום התוכנה ולמעשה, כל חברה אשר מספקת מוצרים או שירותים טכנולוגיים.
  • פיננסיים ובנקאות – מוסדות פיננסים מסתמכים במידה רבה על תשתיות ומערכות IT וכחלק מכך, זקוקים לעובדים אשר ינהלו עבורם את אותן המערכות.
  • בריאות – תעשיית הבריאות עושה שימוש בפתרונות IT עבור ניהול רשומות בריאות, הדמיות, ניהול חולים ועוד..
  • קמעונאות ומסחר אלקטרוני – קמעונאים וחברות מסחר אלקטרוני עושים שימוש ב-IT עבור פלטפורמות מכירה מקוונות, ניהול מלאי ועוד..

חברת השמה - התמחות במערכות מידע

מיותר לציין שתחום ה-IT הוא תחום שמתחדש ומשתנה לעיתים קרובות. כחלק מכך, מי שמבקש לגייס אנשי IT  יבקש לגייס את אנשי המקצוע האוחזים ביכולות ובידע העדכני ביותר.
לצורך כך, ניתן להסתייע בחברת השמה מקצועית ומנוסה אשר מתמחה באופן פרטני בתחום מערכות המידע. חברה שכזאת, אף תכיר בצורה מעמיקה את כל המשרות הרלוונטיות ותהיה בקיאה בצרכים של התעשיות השונות. מידע זה יאפשר לה לבצע מיון וסינון קפדניים ולהגיע אך ורק למועמדים המתאימים ביותר לאותן משרות.

איך לגייס אנשי מערכות מידע עם ניסיון?

כאמור, כאשר מבקשים לגייס אנשי מערכות מידע, אי אפשר באמת להתפשר על רמה מקצועית ועל ניסיון. במקרים רבים בשביל לאתר את אנשי המקצוע המתאימים ביותר, יש לבצע סורסינג ולחפש אותם דרך פלטפורמות שונות – כמו לינקדאין לדוגמא.

חברות השמה המתמחות בגיוס אנשי IT אמורות להחזיק בידע ובניסיון אשר מאפשר להן לבצע הד האנטר ולגייס את אנשי המקצוע המוכשרים והמתאימים ביותר.

לסיכום, אם אתם מעוניינים לגייס אנשי IT אין שום סיבה שתתפשרו על פחות ממומחים בתחום.
חברת ריקרוטיקס היא חברת השמה מומלצת בעלת ניסיון, קשרים והיכרות מעמיקה עם עולם מערכות המידע, עם התפקידים שונים ועם התעשיות המגייסות.
יכולות אלו מאפשרות לה לגייס את אנשי המקצוע המתאימים והמוכשרים ביותר.

למידע נוסף לגבי גיוס אנשי IT  מוזמנים להשאיר פרטים.

 

 

אולי יעניין אותך גם: