052-4423268
לגיוס עובדים וייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

חברות השמה פיננסים - גיוס למשרות כספים

  1. דף הבית
  2. בלוג הגיוס שלנו
  3. בלוג משאבי אנוש
  4. חברות השמה פיננסים - גיוס למשרות כספים
איש עם חליפה וטאבלט

חברות וארגונים רבים יכולים למצוא את עצמם נזקקים לעובדים בתחום הפיננסיים. כאשר בין המשרות הבולטות בתחום הפיננסיים ניתן לציין: חשבי שכר, כלכלנים, מנהלי חשבונות, מנהלי כספים, אנליסטים ועוד..

מכיוון שלא לכל חברה יהיו את הכלים או את הרצון לגייס עובדים באופן עצמאי, הפתרון יכול לבוא לידי ביטוי בדמותן של אותן חברות השמה פיננסיים – האוחזות בידע ובכלים לגיוס טאלנטים בתחום.

גיוס עובדים לתחום הפיננסים

בהליך גיוס עובדים לתחום הפיננסים קיימת חשיבות גבוהה להגדיר תחילה את סוג התפקיד ואת הדרישות – בהתאם לתחומי האחריות אשר יהיו מוטלים על אותו עובד.
בשלב זה יש גם לתכנן את התנאים השונים אשר יוצעו לעובד – משכורת, שעות עבודה, הטבות שונות ועוד..

בשלב הבא, אפשר כאמור ליצור קשר עם חברת השמה המתמחה בתחום הפיננסיים. כאשר בהתבסס על אותן הדרישות שהוגדרו החברה תדע לאתר מועמדים מתאימים וכמובן, גם לסנן ולמיין אותם בדרך למציאת המועמדים האיכותיים והמתאימים.

השמת בכירים פיננסים

החיפוש הוא אחר עובדים אשר יאיישו משרות בכירות, רשימת הדרישות תהיה לרוב מפורטת יותר. כחלק מכך, תהליך הסינון והמיון אותם המועמדים יצטרכו לעבור יהיו קפדניים יותר.
המטרה היא כמובן לאתר מועמדים אשר קודם כל עונים מבחינת פרמטרים כמו: ניסיון והשכלה המותאמים לדרישות הסף לאותה המשרה.


בשלב הבא, קיימת חשיבות גבוהה לבצע ראיונות ולהוציא אל הפועל שיטות מיון אחרות, אשר יאפשרו לאתר אך ורק את המועמדים המתאימים.  

מיותר לציין שבעלי תפקידים בכירים ובעיקר בתחום הפיננסיים, יכולים להשפיע במידה רבה על אופן התנהלות החברה ועל סיכויי הצלחתה. לכן, אי אפשר באמת להתפשר על פחות מאיתור המועמדים הנכונים, המתאימים והמדויקים ביותר לתפקיד.

רק חברת השמה המתמחה באופן פרטני הן בהשמת בכירים והן בהשמת פיננסיים תחזיק בכלים הנדרשים לאיתור של אותם המועמדים.

חברות השמה רואי חשבון

חברות השמה רואי חשבון אמורות להתמחות באופן פרטני בחיבור בין רואי חשבון לבין חברות וארגונים אשר מבקשים להעסיק רואי חשבון.
כמובן, שבהליך בחירת חברת ההשמה כדאי לוודא שאותה חברת השמה גם מחזיקה בכלים לאיתור עובדים לאיוש המשרה המבוקשת – לדוגמא, ישנן חברות השמה אשר מתמחות באיתור עובדים למשרות זמניות ולא בטוח שזה יהיה הצורך של החברה המגייסת.
לפני שיוצרים קשר עם אותה חברת ההשמה ההמלצה היא להגדיר בצורה מעמיקה את המשרה ואת הדרישות מהמועמד אליה.

יתרונות של חברת השמה מומחית בפיננסים

אם אתם מבקשים לגייס עובדים לתחום הפיננסיים, חשוב שתכירו את היתרונות הטמונים בחברת השמה מומחית בפיננסיים ובין היתר:

  • ידע הוא כוח – יש לא מעט פרמטרים עליהם חשוב לשים דגש בהליך גיוס לתחום הפיננסיים. מעבר לדרישות הנוגעות לניסיון, השכלה והסמכה מדובר בתפקיד אשר דורש אמינות גבוהה. חברת השמה המתמחה בפיננסיים תחזיק בכל אותו הידע הנדרש לאיתור המועמדים המתאימים.
  • ליווי אישי לכל אורך הדרך – חברת השמה מקצועית ומנוסה בתחום הפיננסיים, תדאג ללוות את לקוחותיה לאורך כל הדרך. כמובן, היא גם תעבוד בשיתוף ושיקוף מלאים אל מול נציגי החברה המגייסת.
  • גיוס המועמדים המתאימים ביותר – בסופו של דבר המטרה תהיה לגייס את המועמד המתאים ביותר לתפקיד ורק חברה המתמחה בתחום, תדע לפעול על מנת לגייס עובד שכזה.


מחפשים חברת השמה פיננסיים? חברת ריקרוטיקס הינה חברת השמה מומלצת ומנוסה, בעלת היכרות עם כל המשרות ותחומי ההעסקה. החברה אוחזת בידע, ניסיון ובקיאות בתחום הפיננסי ובעלת ניסיון בגיוס כל המשרות מעולם הפיננסיים. מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים והצוות המקצועי והמנוסה ישמח לחזור אליכם.

 

 

אולי יעניין אותך גם: