052-4423268
לגיוס עובדים וייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

גיוס אנשי שיווק - השמה למרקטינג

  1. דף הבית
  2. השמה לשיווק דיגיטלי
  3. גיוס אנשי שיווק - השמה למרקטינג
לוח שיווק

מדוע שיווק חשוב?

שיווק הוא נשמת אפו של כל עסק, הכוח לייצר לידים או תנועה לקהל המיועד למוצרים והשירותים של העסק. זוהי דיסציפלינה רבת פנים הכוללת אסטרטגיות, טכניקות וכלים לתקשר ערך, לבנות מודעות למותג ולהניע צמיחה. במאמר זה נבין מהו שיווק, מדוע חברות זקוקות לו וכיצד לגייס עובדים לתפקידי שיווק בישראל.

מה זה שיווק?

שיווק הוא האומנות והמדע של זיהוי, יצירה ומתן ערך ללקוחות. הוא מקיף מגוון רחב של פעילויות, כולל מחקר שוק, פיתוח מוצרים, מיתוג, פרסום, מכירות וניהול קשרי לקוחות. בבסיסו, מטרת השיווק היא:

הבן את צרכי הלקוחות: על ידי ביצוע מחקרי שוק וניתוח התנהגות צרכנים, עסקים יכולים לקבל תובנות לגבי הצרכים, ההעדפות ונקודות הכאב של קהל היעד שלהם.

יצירת ערך: שיווק עוזר לעסקים לפתח מוצרים או שירותים העונים על דרישות הלקוחות ויוצרים ערך. הצעת הערך הזו מועברת לאחר מכן לקהל.

בניית מודעות למותג: קמפיינים שיווקיים יעילים מעלים את המודעות למותג ומבססים זהות מותג חזקה. זה, בתורו, מטפח אמון ואמינות בקרב הצרכנים.

קידום מכירות וצמיחה: בסופו של דבר, המטרה העיקרית של השיווק היא להניע מכירות ולהקל על צמיחה עסקית על ידי משיכת לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים.

 

מדוע חברות זקוקות לשיווק?

שיווק חיוני לחברות מכמה סיבות משכנעות:

תחרות בשוק: בכלכלה הגלובלית של היום, התחרות עזה. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להתבלט ולשמור על יתרון תחרותי.

גיוס לקוחות: שיווק הוא המניע העיקרי לרכישת לקוחות חדשים. זה מבטיח שעסקים יגיעו לקהל היעד שלהם וישכנעו אותם לבצע רכישה.

שימור לקוחות: שיווק אינו רק משיכת לקוחות חדשים אלא גם שימור לקוחות קיימים. בניית קשרי לקוחות חזקים יכולה להוביל לעסקים חוזרים והפניות.

בניית מותג: מותג חזק הוא נכס בעל ערך. מאמצי שיווק עוזרים ליצור ולתחזק זהות מותג המהדהדת עם הלקוחות.

גידול בהכנסות: בסופו של דבר, שיווק מניע צמיחה בהכנסות. קמפיין שיווקי מבוצע היטב יכול להוביל להגדלת המכירות ונתח השוק.

 

גיוס אנשי שיווק ודיגיטל בישראל

גיוס אנשי שיווק מהשורה הראשונה בישראל מצריך גישה אסטרטגית:

  1. הבן את הצרכים שלך:

הגדירו את תפקידי השיווק הספציפיים שאתם צריכים ואת הכישורים והכישורים הנדרשים לכל תפקיד. קבע אם אתה זקוק למומחים בתחומים כגון שיווק דיגיטלי, שיווק תוכן, מיתוג או חקר שוק.

  1. השתמשו באתרי דרושים מקוונים:

פרסם רשימות דרושים בפורטלים פופולריים בישראל כמו Jobnet, AllJobs ו- JobMaster. ודא שתיאורי התפקיד שלך ברורים, מנוסחים בצורה ברורה ושיווקיים.

  1. נצלו את לינקדאין:

לינקדאין היא פלטפורמה רבת עוצמה לנטוורקינג מקצועי. התחבר למועמדים פוטנציאליים, הצטרף לקבוצות רלוונטיות ופרסם משרות פנויות כדי למשוך אנשי מקצוע מוסמכים.

  1. צרו קשר עם קהילות שיווק:

השתתף בקהילות שיווק מקומיות ובאירועים בתעשייה. נטוורקינג בתוך מעגלים אלו יכול לעזור לך למצוא אנשי מקצוע מנוסים באמצעות הפניות והמלצות.

  1. הציעו תנאים מעולים:

חבילות תגמול אטרקטיביות, כולל משכורות תחרותיות, הטבות בריאות ובונוסים על ביצועים, יכולות להפוך את מקומות העבודה שלך למושכים יותר עבור מועמדים פוטנציאליים.

  1. הצג את תרבות החברה:

הדגש את התרבות, הערכים והזדמנויות הצמיחה של החברה שלך. מועמדים רבים מחפשים לא רק עבודה אלא גם מקום עבודה בו הם יכולים לשגשג ולצמוח מבחינה מקצועית.

  1. ספקו הזדמנויות למידה:

הצע תוכניות למידה מתמשכות והזדמנויות לפיתוח מיומנויות. שיווק הוא תחום שמתפתח כל הזמן, והמועמדים מעריכים מעסיקים שמשקיעים בצמיחתם המקצועית.

  1. ייעל את תהליך הגיוס:

ודא שתהליך הגיוס שלך יעיל ומכבד את זמנם של המועמדים. תקשורת מהירה ותהליך גיוס שקוף יכולים לשפר את מותג המעסיק שלך.

גיוס למשרות שיווק עם ריקרוטיקס

יש כל כך הרבה אופציות, אז למה לעבוד איתכם?

  • באתרי הדרושים לא מגיעים מספיק מועמדים
  • לסנן קורות חיים לוקח שעות ולפעמים ימים
  • יש לנו מאגר של מאות אלפי מועמדים שלחברה שלך אין גישה אליהם
  • אנו מקבלים דיווחים בזמן אמת על חברות שנסגרות וטאלנטים שמחפשים עבודה

רוצים שנסייע לגם בגיוס למשרות שיווק?

השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם: