052-4423268
לגיוס עובדים וייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

חברת השמה למהנדסים - גיוס הנדסה לחברות

  1. דף הבית
  2. בלוג הגיוס שלנו
  3. בלוג משאבי אנוש
  4. חברת השמה למהנדסים - גיוס הנדסה לחברות
מהנדסים

אם אתם מעוניינים לגייס מהנדסים לכל ענף או תעשייה, תשמחו לגלות כי חברת השמה הנדסה תהווה ככתובת הנכונה למטרה. חברת השמה שכזאת אמורה לאחוז בידע, בכלים ובאסטרטגיות ייעודיות לגיוס מהנדסים מוכשרים ומנוסים.
כמובן, שחשוב לבחור בחברת השמה מומלצת, כאשר יש לשים דגש על כל אותם הפרמטרים אשר יכולים להבטיח את הבחירה המיטבית באותה החברה.

סוגי מהנדסים ותעשיות

מהנדסים ממלאים תפקיד מכריע בתעשיות שונות, ומיישמים את הידע והכישורים המיוחדים שלהם לתכנון, פיתוח ושיפור מוצרים, תהליכים ומערכות. להלן כמה סוגים נפוצים של מהנדסים והענפים שבהם הם עובדים:

  • מהנדסי מכונות – מהנדסי מכונות נדרשים במגוון רחב של תעשיות שונות כמו: רכב, תעופה וחלל, ייצור, אנרגיה, בנייה, מוצרי צריכה ורובוטיקה.

  • מהנדסי חשמל – הביקוש למהנדסי חשמל הוא בעיקר בתעשיות כמו: אלקטרוניקה, טלקומוניקציה, ייצור והפצת חשמל, אנרגיה מתחדשת, מערכות אוטומציה ובקרה.

  • מהנדסים אזרחיים - הצורך במהנדסים אזרחיים עולה בעיקר בתעשיות כמו: בנייה, פיתוח תשתיות, תחבורה (כבישים, גשרים, מסילות ברזל), ניהול משאבי מים, הנדסה סביבתית ותכנון עירוני.

  • מהנדסי כימיה – מהנדסי כימיה נדרשים בתעשיות כמו: ייצור כימיקלים, תרופות, ביוטכנולוגיה, פטרוכימיה, עיבוד מזון ומשקאות, שיקום סביבתי ומדעי החומרים.

כמובן, שמדובר רק בחלק מסוגי המהנדסים והתעשיות והצורך במהנדסים הוא צורך שקיים כמעט בכל סוג של תעשייה.

איך בוחרים חברות השמה למהנדסים?

בהליך גיוס מהנדסים, המטרה תהיה לאתר את אנשי המקצוע המנוסים והמוכשרים ביותר בתחום. כחלק מכך, אם בוחרים להסתייע בחברת השמה לצורך הליך הגיוס, ההמלצה תהיה לבחור אותה בקפידה.

יש לוודא שהחברה הנבחרת מתמחת באופן פרטני בגיוס מהנדסים ובגיוס בכירים. כאשר, חברה מקצועית שכזאת אמורה להחזיק גם בידע ובכלים לביצוע הד האנטר ולאיתור של מהנדסים מוכשרים ומקצועיים. חברת השמה שכזאת אמורה להכיר את התעשיות השונות אשר מגייסות מהנדסים ואת הדרישות הפרטניות של כל אחת מהן.  היא גם תכיר את התפקידים ותחומי האחריות השונים המוטלים על מהנדסים כאשר הידע הזה יאפשר לה לאתר את המועמדים המתאימים ביותר.

גיוס מהנדסים בדרך הנכונה

גיוס מהנדסים דורש נקיטה באסטרטגיה ייעודית אשר תפקידה לזהות ולבחור מועמדים מוסמכים עם הכישורים והניסיון הנכונים לתפקיד. לצורך כך יש להגדיר בצורה מעמיקה את דרישות התפקיד.
יש לפתח אסטרטגיה לגיוס ולמיון אשר יעודה למשוך את אנשי המקצוע המתאימים והמוכשרים ביותר.

יש לא מעט פלטפורמות ייעודיות בהן ניתן לעשות שימוש לצורך גיוס של מהנדסים ובין היתר: לוחות דרושים מקוונים, רשתות מקצועיות וכמובן, חברות השמה המתמחות בגיוס הנדסה.

בחירה בחברת השמה יכולה לקצר תהליכים ולסייע במיון ובסינון קפדני של המועמדים – החברה תדאג שהמעסיקים ייחשפו רק למועמדים המוכשרים והמתאימים ביותר למטרה.   

השמת מהנדסים לחברות מובילות

הצורך במהנדסים עולה כאמור בענפים רבים ומגוונים ובתעשיות שונות. כאשר גם החברות המובילות ביותר במשק נזקקות לעיתים למהנדסים מקצועיים לצורך איוש משרות שונות.
במקרים כאלה מעבר לרמה מקצועית גבוהה והתאמה לדרישות המשרה ולהגדרות התפקיד, יש צורך לאתר מועמדים אשר מתאימים לרוח החברה וערכיה – והינם בעלי פוטנציאל להשתלב בה.
מהסיבה הזאת, כאשר מכניסים חברת השמה מובילה לתמונה, חשוב לבחור בחברת השמה אשר אוחזת בניסיון פרטני בגיוס עובדים לתפקידים בכירים בחברות מובילות מענפים שונים.

מעוניינים לגייס מהנדסים מנוסים ומקצועיים? תשמחו לגלות כי חברת ריקרוטיקס תהווה כבחירה הנכונה למטרה. 
חברת ההשמה מומלצת ומנוסה, בנושא של גיוס כוח אדם, הד האנטר ואיתור אנשי המקצוע המתאימים ביותר לביצוע העבודה.

לקבלת מלוא הפרטים והמידע לגבי גיוס הנדסה, מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם.

 

אולי יעניין אותך גם: