052-4423268
לגיוס עובדים וייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

חברות השמה ביוטק - גיוס מדיקל ופארמה

  1. דף הבית
  2. בלוג הגיוס שלנו
  3. בלוג משאבי אנוש
  4. חברות השמה ביוטק - גיוס מדיקל ופארמה
אישה עם חלוק מעבדה

ביוטק או בשמו הארוך יותר ביוטכנולוגיה, הוא תחום צומח במהירות. מדובר בתחום אשר ממזג ביולוגיה עם טכנולוגיה. תחום זה מציע מגוון רחב של הזדמנויות עבודה עבור אנשים עם מערכי מיומנויות ותחומי התמחות שונים.
 
מכיוון שהעוסקים בתחום נדרשים לאחוז בידע מקצועי ללא פשרות, בעיקר כאשר מדובר בנושא של גיוס מדיקל ופארמה. ההמלצה היא להסתייע בשירותיה של חברת השמה ביוטק מומחית, לצורך מיון וסינון מועמדים והגעה לאנשי מקצוע מוכשרים ומקצועיים.

דרושים ביוטק - סוגי משרות נפוצות

תחום הביוטק כולל בתוכו מספר משרות נפוצות שכדאי להכיר ובין היתר:

  • מדעני מחקר - מדעני מחקר בביוטכנולוגיה עובדים בדרך כלל במעבדות, עורכים ניסויים ומחקרים לפיתוח תרופות חדשות, טיפולים, חיסונים או מוצרים ביוטכנולוגיים אחרים.
  • מהנדסים ביו-רפואיים - מהנדסים ביו-רפואיים מתכננים ומפתחים מכשור רפואי, ציוד וטכנולוגיות המשמשות במסגרות בריאות.
  • מומחים לביואינפורמטיקה - מומחי ביואינפורמטיקה עושים שימוש בכלים וטכניקות חישוביות כדי לנתח נתונים ביולוגיים, כגון רצפי DNA, מבני חלבון ופרופילי ביטוי גנים.
  • אנליסטים בקרת איכות - מנתחי בקרת איכות אמורים להבטיח שמוצרים ותהליכי ביוטק עומדים בתקנים רגולטוריים ומפרטי איכות.
  • מהנדסי ביו-תהליכים: מהנדסי ביו-תהליכים מתכננים ומייעלים תהליכי ייצור לייצור ביו-פרמצבטיקה, חיסונים ומוצרים ביולוגיים אחרים.
  • מומחים לענייני רגולציה: מומחי רגולציה מנווטים בדרישות הרגולטוריות המורכבות המסדירות את הפיתוח, האישור והשיווק של מוצרי ביוטכנולוגיה.

השמת בכירים בביוטק

השמת בכירים בתעשיית הביוטק מצריכה נקיטה בגישה אסטרטגית ויסודית על מנת להבטיח כי המועמדים הנכונים ייבחרו על מנת להשתלב ואף להוביל את החברה או הארגון בצורה יעילה.

חברות השמה ביוטק אמורות להחזיק בכלים, יכולות ובידע המקצועי  הנדרשים לצורך גיוס אנשי המקצוע המתאימים ביותר בתחום הביוטק.  במקרים רבים החברות פועלות על מנת לערוך חיפוש חיצוני על מנת לאתר ולזהות כישרונות מובילים בעולם הביוטק ולספק ללקוחות שלהם את העובדים המוכשרים ביותר בנמצא.

מסלול קריירה בעולם הביוטק

מסלול קריירה בעולם הביוטק מתחיל לרוב ברכישת השכלה ומיומנויות רלוונטיות, ולאחר מכן צבירת ניסיון והתקדמות בתפקידים מיוחדים בתעשייה.  
כך לדוגמא, אנשי מקצוע מעולם הביוטק יכולים להתחיל את הקריירה שלהם בתפקידים כמו: עוזר מחקר, אנליסט בקרת איכות ועוד.. ועם הזמן לצבור ידע ולהתמחות בתחומים פרטניים כמו: גנטיקה, ביולוגיה מולקולרית ועוד..

למעשה בצורה כזאת להתקדם לתפקידים בכירים יותר, בין אם בתוך הארגון עצמו ובין אם על ידי מעבר לעבודה בארגון או בחברה אחרת אשר עוסקת בתחום הביוטק.

תעשיות נפוצות שמגייסות עובדים בביוטק

עובדי ביוטכנולוגיה מבוקשים בתעשיות שונות בשל הישימות הרחבה של הביוטכנולוגיה במגזרים רבים - החל משירותי בריאות ועד חקלאות. בין התעשיות הבולטות אשר מגייסות עובדים בביוטק ניתן לציין את הבאות:

  • תרופות - תעשיית התרופות היא מעסיק מרכזי של עובדי ביוטכנולוגיה. חברות במגזר זה מתמקדות בפיתוח וייצור תרופות, חיסונים ותרופות ביולוגיות לטיפול במחלות ולשיפור בריאות הציבור.
  • ביו-פרמצבטיקה - חברות ביו-פארמה מתמחות בפיתוח תרופות וטיפולים ביולוגיים, שמקורם באורגניזמים חיים כגון תאים או חלבונים. חברות אלו מעסיקות עובדי ביוטכנולוגיה לצורך מחקר, פיתוח, ייצור ובקרת איכות של מוצרים ביולוגיים.
  • מכשור רפואי - עובדי ביוטכנולוגיה מועסקים גם בתעשיית המכשור הרפואי, שם הם מתכננים, מפתחים ומייצרים מכשור וציוד רפואי.

אם אתם מעוניינים לגייס עובדים לביוטק, לכל תפקיד ועבור כל תעשייה, תשמחו לגלות כי חברת ריקרוטיקס  מהווה ככתובת הנכונה.
החברה הינה בעלת מומחיות, ידע וכלים אשר יאפשרו לה לגייס את אנשי המקצוע המוכשרים והמתאימים ביותר למשרות השונות.

לפרטים נוספים מוזמנים להשאיר פרטים ונשמח לחזור אליכם.

אולי יעניין אותך גם: